God morgon.

God morgon alla mina läsare sorry för att jag inte blogga i går men de va en jobbig dag i går slutade kl16 i går åkte hem byte om till mjukisar för att sedan ta en promenad för att hämta de efter längtade paketet :) gick ner å hämta de plus att jag gick hem en kort men skön promenad i paketet låg min efterlängtade box skilda värdar volym 2 som tur va så va Magnus hos en kompis så jag kunde ligga i soffan och bara kolla på min box de va jätte mysigt att få mysa ner sig i soffan å vara själv ett tag tror att jag behövde de hade tänk träna i dag men de blir inställt med tanka på min förkylning men känner mig på bättrings vägen men vill vänta en extra dag så de inte händer något nä nu blir de jobb :) hoppas alla får en fin dag kommer in sen å bloggar funderar på att slänga in en video bloggning i kväll ska fundera på de ;) ha de så gott nu massa kramar

Kommentera inlägget här :