God morgon alla mina läsare.

Hoppas allt är bra med er Ja i går hade vi våran kräftskiva med familjen vilken lyckad kväll de blev de blev inte sent men de var trevligt :) och de är väll de som är huvudsaken eller?

Sen vart de en massa snack om min vikt att jag måste gå ner i vikt ja jag ska göra de så nu har jag, pappa och pappas tjej Anette slagit vad men om vad ja de får ni se jag kommer berätta de när jag ser att de blir som dom har lovat :).

I dag då jo i dag hoppas jag på skön med pappa å anette kanske en tur till Sandhamn med lite efter segling ;) de är alltid kul ;) Men vi får väll se vad som händer och sker med denna dag för som att dom andra två har inte gått upp en :) och pappa som skulle vara på sjön kl 10 ja de är hon ju om några min ;) men men nä nu blir de frulle kram på er
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :