Jag viste inte......

Jag viste inte hur gott Lime och kanel va i hopp det är ju sjukt gott som jag skrev i mitt tidigare inlägg så ska jag laga middag åt min mamma och Jörgen det blir Kött (ytterfele) med champinjoner lök vitlök lime och kanel ja just det ja jag får inte glöma chillin och som sås har jag hält i grädde och creme fraiche allt detta är laktos fritt ja man måste ju tänka på lilla mamma som har en känslig mage ja och jag kanske inte ska skylla så mycket på henne jag har också en känslig mage men det luktar så himla gott här hemma hos min mamma just nu och vet ni vart receptet kommer i från ? mitt huvud :)
 
 
att titta i kyllen och se oki detta har vi hemma och bara slänga i hopp det det är det jag är grymmast på :) eller matlagning och bakning i sig är jag välldigt duktig på :) enligt min familj och alla mina vänner.
 
Nä nu ska jag kolla ungnen sen duscha.
 
ta hand om er gör inget dumt eller inget jag aldrig skulle göra :)
 
Trevlig kväll!
 
Taggar: lime och kanel, matlagning;

Kommentera inlägget här :