En helg med kaos och mys.

God morgon alla mina läsare hoppas eran helg har vart bättre en min.
Eller nu ska jag inte vara son.

Helgen började redan i torsdags då Danne från Göteborg kom upp men jag jobbade ju i fredags så i fredags efter jobbet va de hem fixa lite å äta m.m. sen in till stan för att gå på bio med min lille bror å Louice och självklart så va danne med vi såg Betman den va super bra efter de vart de Puben å ta en öl med alla sen gem vi va inte hemma förens två så dagen efter vart de att sova tills man vaknade som då va 12.00 :) helgen har vart lungn tills i söndags morse då jag vaknar med värdens magkatarr och att axen hade låst sig :( så två ipren hjälpte inte kan jag säga fan va de gjorde ont så dagen i går tillbringade jag i soffan ;) sen kom min bästa vän fredrik över och åt middag med mig :) så kul att han kom förbi :) de va ett tag sen vi sågs. Nä nu ska jag läsa aftonbladet innan jag börja jobba.

Hoppas alla får en toppen dag. Massa kramar på er.

Kommentera inlägget här :