onsdag.

hej alle sammans.

jag hoppas at allt är bra med alla er.
ja gårdagen va en bra arbetsdag allt rulla på aom vanligt utan störningar :) men efter jobbet vart det gymmet med min PT Benjamin vilket jävla mörda pass han körde det vart allt från styrka till uthållighet :) men kul va det sen va det bara hem och slänga sig i badkaret för att glo nya ensam mamma söker :)


Ja i dag onsdag vad händer då jo startade morgonen med att hyresvärden Mikael komförbi för att kolla min ytterdör och slaghålet jag har i köket sen blev det och tvätta fönster dom som bode där innan jag flytta in kan fanemig inte ha städat innan dom flytta ut. sen blev det frulle och wellness efter det en promenad för att se och påminas om lite gamla minnen rutom där jag bor innan jag skulle börja röra mig mot farsta c för att handla lite pyssel till lyan

kommer in senare massa kramar på er.

Kommentera inlägget här :