Göteborg - Stockholm.

Ja då har vi lämnat Göteborg för denna gång vart Inget Liseberg men de finns ju kvar så nästa gång de blir Göteborg så blir de Liseberg de kan jag lova annars då vilken helg jag har skrattat så jag har ont i magen men då är de ett täcken på att man har haft kul eller vad säger ni ? I går va de avenyn med Micke, Louise och Dan plus tre vänner till honom så jävla kul kommer inte i håg när jag hade så kul senast de va grymt ;) hoppas de blir Göteborg i gen snart med dessa människor Men i alla fal då har man en semester vecka kvar nu å denna vecka kommer bli lika grym som föra veckan för som att Danne min vän från Gbg åker med till Stockholm å stannar till torsdag :) så denna vecka kommer bli bra den med plus att i morgon ska jag hämta min telefon som har vart på lagning å kom tillbaka i tisdags förra veckan som jag inte kunde hämta för som att jag fick sms ett när jag va på väg till Göteborg Så i morgon blir de att hämta den plus att vi ska ha picknick med Micke och Louise på vårt hemliga ställe som jag och Louise har ;) kommer lägga upp bilder så ni får se nä nu måste jag vara social mot Danne som sitter å kör kommer in i morgon massa kramar på er.

Kommentera inlägget här :