Hej alla mina bloggläsare! Dagen i går gic...

img_7530 (MMS)

Hej alla mina bloggläsare! Dagen i går gick som planerat nästan va ju med min kära mor i går på en promenad med chili & kivi sen vart de hem tanken va att jag skulle plocka in alla mina klädder i min garderob men de gick inte min bror har fortfarade inte plockat bort sina hockey grejer å jag rör dom inte dom drinken skit nu har jag tjatat i tre dagar å inget har hänt så nu vet jag inte vad jag ska göra längre men i alla fal sen vart de pride med sara & A de va super mysigt sen vart de he till A och sova typ nä men nästan vi satt ute å pratade ett tag med hans pappa sen vart de en promenad också ;) ingen lång men en kort å de va jätte skönt att få ta en promenad på kvällen nä nu är jag på g till jobbet kommer in sen kram kram.

Kommentera inlägget här :